8 Aralık 2014 Pazartesi

Çıtır Kadayıflı çikolatalı lezzet topları

Selamun Aleykum güzel insanlar. Çikolatalı kadayıflı lezzet topları ınstagramın fenomen tariflerinden. Bir de ben deneyeyim dedim. :)
Malzemeler: (7-8 adet küçük porsiyonluk için denemek amaçlı yaptım. Siz kişi sayısına göre artirabilirsiniz) 100 gr kadar yaş kadayıfı teflon tavada pembeleşinceye kadar kavurun. Soğutun. Derin bir tencerede 100 gr kadar çikolatayi benmari usulü (ısıya dayanıklı kap içine çikolatayı koyup kaynayan suyun içine bu kabi oturtun ve eriyene kadar bekleyin) eritilen çikolatayla bir güzel karıştırın. Hangi aromadan isterseniz ondan katabilirsiniz.Tarçın, vanilya veya herhangi bir kuruyemiş. Küçük porsiyonluk yuvarlak her ne varsa evinizde ona kaşıkla bastirip ters çevirin. Ters çevirirken çıkartmak zor olabilir. Bu aşamada ben Streç Film kullandim. Soğuyunca servis edin.
facebook sayfamı beğenmek için burayı tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder