21 Ocak 2015 Çarşamba

Elmalı Tarçınlı TartKek

Selamun Aleyküm. Dün akşam almayı çok istediğim tart kek kalıbıma nihayet kavuştum. Bende hemen elmalı tarçınlı bir kek yapayım dediydim. Bütünüyle paylaştim ama bu fotoğrafıda tarif için stokladım. Ben bugün işteyim. Yeni bir tarifle tekrar görüşebilir miyiz bilmiyorum. Sevgiyle kalın.
Elmalı tart kek; 4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 tatli kaşığı tarçın
1 çay bardağı fındık içi
Uzeri için bir adet büyük elma
Yapılışı; Yumurta ve şekeri iyice çırpıp içine süt ve sıvıyağ ekleyin. Karıştirin. Unu ve kabartma tozu ve vanilyayi kek hamuruna eleyin. Tarçın ve fındık içini koyup karıştirin. Tart kek kalibimizin yüksek kısmına soyup dilimledigimiz elmaları dizip üzerine kek hamurunuzu dökün. 170 derecede 40 dakika pişirin. Soğuyunca ters çevirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder