31 Ocak 2015 Cumartesi

Karnabahar Graten

Selâmün Aleyküm sevgili dostlarım. Ben yokken bıraktığınız yorumlar, gönül dilinizden dökülen samimi dualar,
Paylaşımlarima bıraktığınız begeni ve içten yorumlar için hepinizden ama hepinizden Rabbim razi olsun.
Nerde kalmıştım bilmiyorum ama bu akşamın menüsünden kalan karnabahar grateni paylaşayım istedim.
Malzemer ; 1 kilo karnabahar
2 su bardağı süt
2 yumurta
1 büyük kase mısır unu 2 yemek kaşığı buğday unu
Tuz
Yapılışı; Karnabaharlari çiçeklerinden ayırıp tencerede haşlıyoruz. Haşlanırken tuzunu atıyoruz. Çatal yardımıyla piştiğini kontrol edip suyunu süzdürüyoruz. ( ben suyuna kiyamadigim için çorba yapımında kulandim. 2 su bardağı süte 2 yumurta kırıp 2 yemek kaşığı unu koyup karıştırıyoruz. Icine bir çimdik tuz atiyoruz. Haşlanmış karnabaharlari önce bu karışıma sonra mısır unu karışımina bulayip kızgın yağda tavada kizartiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder