12 Mart 2015 Perşembe

Fırında Somon Buğulama


En pratik yemekler şüphesiz  fırın  yemekleridir. Özellikle  hazır  kesilmiş  ve dilimlenmiş  balık  olduğunda  bu pratiklik iki katına  çıkar 😊 Inanir  mısınız  bütün  gün  cam perde dip köşe  temizlikle uğraştim. Bu kadar pratik yemeği hazirlamayı fazlasiyla hakettim.😀 Ve yemekten sonra yorgunluktan koltukta  resmen sızmışım.Tariflerim birikmiş de birikmiş.  Hemen paylasiyorum.
💖💖💖Sebzeli somon için 
Malzemeler;
🌹 1,5 kilo fleto şeklinde  temizlenmiş  kılçıksız  somon 
🌹 4 adet patates
 🌹 2 adet soğan 
🌹 Tuz,Kekik,Zeytinyağı
Yapılışı; Somon  Baliklarimiz bir güzel  yikanıp süzdürülür. Patates  ve soğan  soyulup halka halka fırın  tepsisine dizilir. Uzerine  somon  balıkları  dizilir. Bir kasede zeytinyağı  kekik ve tuz karıştırıp  balıkların  üzerine  gezdirilir. Önceden  ısıtılmış  190  derecede  pişirilir. Ben hic su koymadan  pişirdim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder